“Päivitämme näytöskalenteria tiistaisin ja perjantaisin”

FAQ

Rivieraan voi aina laittaa sähköpostia, jos jokin asia on epäselvä. Tässä pika-apuna vastauksia meiltä usein kysyttyihin kysymyksiin.

 

Voiko teillä maksaa kulttuuriseteleillä?

– Kyllä voi. Edenredin ja Smartumin kulttuurisetelit käyvät paikan päällä. Nettisivujen maksutavat ovat verkkopankit ja pankki- sekä luottokortit.

 

Miksi en voi ostaa kahta viimeistä paikkaa? Mitkä ovat walk-in-paikat?

– Elokuvasalin perällä on kaksi walk-in-paikkaa. Ne mahdollistavat lippujen hommaamisen myös viime hetkellä, vaikka näytös olisi loppuunmyyty. Liput vapautuvat myyntiin nettisivuilla näytöspäivänä klo 12 alkaen.

 

Lahjakorttini vanheni, voinko saada jatkoaikaa?

– Joo ja ei. Lippujen osalta peli on valitettavasti menetetty. Kun koodi lakkaa toimimasta, se lakkaa toimimasta ja kukaan ei voi sille mitään. Lahjakortissa oleva summa ruokaan ja juomaan on sitävastoin voimassa ikuisesti.

 

Milloin tulee lisänäytöksiä myyntiin? Entä tietyn päivän tai tietty leffa?

– Päivitämme näytöskalenteria aina tiistaisin ja perjantaisin. Yleensä leffat ovat myynnissä noin 3-4 viikkoa ennen esityspäivää. Jos teitä on iso porukka, voimme mahdollisesti huomioida myös toivomuksen.

 

Liput eivät saapuneet sähköpostiini, lähettäisittekö ne uudelleen?

– Toki. Laita meiliä, niin laitetaan tulemaan. Joskus meiliosoite tulee kirjoitettua väärin, liput joutuvat roskapostiin tai muuten vaan universumi ja ATK ovat vastaan.